1010 Music
1010music
4all Audio
Ableton
Access
Adam
Adam Hall
ADMIRA
AIAIAI
Akai
AKG
Alesis
Allen & Heath
AlphaTheta
ALVA
Analogue Solutions
Antelope
Apogee
ART
Artesia
Arturia
ASM
Aston
ATC
Audeze
Audient
Audio-Technica
Audix
Austrian Audio
Avantone Pro
Avid
Barefoot
Behringer
Bespeco
Beyerdynamic
Bitwig
Blue Microphones
Boss
Boston
Bugera
Casio
Cerwin-Vega
Clarity
Clarity Stand
CME
Crown
Dan Clark Audio
DBX
Decksaver
Denon DJ
Dexibell
Doepfer
DPA microphones
Dubreq
Dynacord
Dynaudio
Electro-Harmonix
Electro-Voice
Elektron
Erica Synths
ESI
Eve Audio
Expressive E
Fatar-Studiologic
FL Studio
Fluid Audio
Focal
Focusrite
Free Color
Funktion-One
Gator
Gator Cases
Gator Frameworks
Genelec
Gravity
Headliner
HEDD
Hercules
Heritage Audio
HH Electronics
Hosa
Ibiza
Icon
iConnectivity
IK Multimedia
IsoAcoustics
JBL
K&M
Kali Audio
KB Cover
Keith McMillen
Ketron
Klotz
Korg
KRK
Kurzweil
KZ Audio
Lauten Audio
Lewitt
Lexicon
Line6
M-Audio
M-Game
Mackie
MAG-LEV Audio
Marantz PRO
Marshall Electronics
Midas
Modal Electronics
Monkey Banana
Moog
Motu
Nanuk
Native Instruments
Nektar
Neumann
Neutrik
Neve
NORAND
Nord
Nord (Clavia)
Novation
Nowsonic
Numark
NUX
Oberheim
OLLO Audio
On-Stage Stands
Ortofon
OTO Machines
Park Audio
Pearl River
Pioneer
Polyend
Premier
Presonus
Pro-Ject
Prodipe
PRODJ
PRODJ Cables
PRODJ PRO AUDIO
Proel
PWM
QSC
QUIK LOK
RØDE Warranty
Radial
Rane
RCF
Rega
Rekit
Reloop
Resident Audio
RME
RockBag
ROCKBOARD
RockCable
ROCKSTAND
Rode
Roland
Roli
Rycote
Samson
Schulz Kabel
sE Electronics
Sennheiser
Sequential
Sequential (Dave Smith Instruments)
Sequenz
Shure
SKV
SOMMER CABLE
Sonarworks
Sonicware
Sontronics
Sontronics Podcast
Sony
Sony Pro
Soundbrenner
Soundcraft
SoundID
SOUNDKING
SSL
Stagg
Steinberg
Studio Electronics
Studio Evolution
Studiologic
Stylophone
Supercritical
Superlux
Tannoy
Tascam
TC Electronic
TC-Helicon
TEAC
Technics
Teenage Engineering
Telefunken
Telegrapher
Thunderplugs
Torso Electronics
Townsend Labs
UDG
UDG Ultimate
UDO
Universal Audio
Urbanears
V-Moda
Vermona
Vestax
Vicoustic
Violet
Warm Audio
X-STAR
Yamaha
Zoom
Оплата / доставка Контакты Кредит Новости Гарантия Акции
Интернет
магазин
10:00-19:00
(067) 879-77-70Пн-Сб. Вс.
Киев10:00-19:00 Пн-Пт Сб Вс ул. Воздвиженская 22(067) 458-77-70
Харьков10:00-19:00 Пн-Сб. Вс. пер. Кравцова, 19 (067) 575-17-81
Одесса10:00-19:00 Пн-Сб. Вс. ул. Ланжероновская, 26(067) 579-13-09
Статьи

Moog — легенда аналогового синтеза

Просмотрено 346 раз

   Важко уявити собі фаната аналогового саунду, який жодного разу не чув про легендарні синтезатори Moog. Вони популярні серед зірок світової величини, коштують космічних грошей і бачаться у снах кожному музикантові, хто хоч раз у своєму житті чув той самий фірмовий «moog sound».

   Чим же вони такі гарні? І в чому взагалі полягає краса аналогового синтезу? Розберемося разом.

   А почнемо ми з історії створення інструментів Moog. Адже саме вони сформували схему аналогових синтезаторів, яку ті мають досі.

Коротка історична довідка

   Перші аналогові синтезатори Moog були розроблені в 60-х роках ХХ ст. Це були громіздкі модульні системи, які призначалися здебільшого для студійного використання.

   Музикантів-ентузіастів того часу, що горіли ідеєю експериментувати з новими звуками, не зупиняли від покупки ані висока ціна інструментів, ані їх значні габарити. Перші моделі Moog випускалися без інструкцій. Неможливо було передавати або зберігати налаштування. Але навіть це не стало перешкодою для композиторів-новаторів. Вони навчалися створювати звуки з нуля, ділилися досвідом один з одним і відвідували семінари самого Роберта Муга. Все заради того, щоб опанувати мистецтво гри на інноваційних інструментах.

   Особливістю новаторських аналогових синтезаторів була можливість створювати нові, абсолютно унікальні звуки, яких раніше не існувало в музиці.

  З часом розробники вирішили випустити більш мобільні та доступні моделі. Зі своєї масивної модульної системи Роберт Муг взяв найнеобхідніші компоненти і створив кілька прототипів. Результатом пошуків ідеального поєднання став Minimoog Model D. Він вважається найзнаковішим інструментом у світі аналогового синтезу, а його архітектура визначила функціональність та вигляд синтезаторів даного типу, які випускаються різними виробниками й досі.

Moog — легенда аналогового синтезу

Типова схема аналогового синтезу

   Тут у нашому оповіданні потрібно зробити важливий відступ і докладніше поговорити про архітектуру аналогових інструментів.

   Стандартна схема субтрактивного аналогового синтезатора виглядає так.

Moog — легенда аналогового синтезу

   Струм подається на осцилятор, який генерує звук певної хвилі. Змінюючи напругу, ми можемо змінити висоту звуку та отримати потрібну нам ноту. Якщо у схемі використовується кілька осциляторів, то шляхом комбінації різних звукових хвиль можна досягти потрібного звучання.

   Різні хвилі змішуються в секції мікшера і далі сигнал передається на фільтр, за допомогою якого можна відсікти зайві або додати відсутні гармоніки. Так, наприклад, Low-pass filter відсікає високочастотні гармоніки, ніби закриваючи звук. З його допомогою яскравий, насичений гармоніками звук, який був зроблений осциляторами, можна перетворити на гул, оскільки залишиться лише низькочастотна складова сигналу. Зворотний принцип дії має High-pass filter, який відсікає низькочастотні гармоніки.

   Звук пропущений через фільтр можна обробити додатковими джерелами модуляції, наприклад, Envelope генератором або LFO. Також можна змодулювати зміну форми хвилі або динамічну зміну гучності.

   Згенерований звук виводиться на підсилювач, який доводить його до необхідного рівня і далі сигнал подається на акустичну систему.

У чому особливість звучання інструментів Moog?

   Одна з особливостей синтезаторів Moog полягає в тому, що мікшер може перевантажувати фільтр. Цей принцип розробники навмисно заклали в архітектуру. І саме цей ефект перевантаження зробив звучання таким неповторним.

   Перевантаження здатне змінити характер звуку, наповнити його додатковими гармоніками.

   Фільтр не може повністю відсікти звук. Гармоніки починають ніби пробиватися крізь нього. Від цього звучання стає більш соковитим, насиченим, жирним. За допомогою фільтра можна навантажити звук або навпаки зробити його акуратнішим.

   Коригуючи вихідну гучність інструменту та гучність мікшера, можна змінювати характер звучання синтезатора.

   Якщо зменшити гучність осциляторів на мікшері, звучання вийде м'яким, кремовим. Якщо ж на мікшері виставити її в максимальне положення, то завдяки навантаженню фільтра вийде щільний, сатурований, агресивний звук. Це зробить його більш виразним у міксі й надасть йому більше характеру.

   У кожної моделі Moog звук по-своєму неповторний. Тому вибираючи певний інструмент, можна досягти унікального, оригінального звучання.

Важливість компонентів у створенні звуку

   Звучання аналогового синтезатора визначається його компонентами.

   Якщо внутрішні компоненти недостатньо стабільні, звук може «плавати».

   Деталі, з яких створювалися перші аналогові інструменти, були недосконалими. На звук могли впливати різні фізичні фактори: вхідна напруга, температура і навіть вологість повітря. Наприклад, у Minimoog Model D три осцилятори. Вони не могли довго тримати ідеальний лад і трохи «дрифтили» між собою.

   У цьому і полягав секрет славетного насиченого ретро звучання аналогових синтезаторів. Недосконалість компонентів призводила до певної нестабільності звуку, але саме це подобалося багатьом музикантам.

   Інструменти Moog використовували у своїй творчості The Doors, The Beatles, Yes, The Rolling Stones та багато інших зірок світової сцени. І донині ентузіасти аналогового саунду полюють на вінтажні моделі. Тому що цей відомий і неповторний ретро звук зараз практично неможливо відтворити силами цифрових технологій.

Поліфонічні аналогові синтезатори

   Найпростішими у виробництві були монофонічні аналогові моделі. Пізніше з'явилися поліфонічні інструменти, які генерували дві, три, чотири та більше нот одночасно.

   У лінійці Moog варто виділити Memorymoog — поліфонічний аналоговий субтрактивний синтезатор з шістьма голосами. Його сучасний наступник — Moog One — може мати до 16 голосів.

   У чому ж полягала складність створення поліфонічних аналогових інструментів?

   Поліфонічні аналогові синтезатори початку 80-х років ХХ ст. вирізнялися дуже високою ціною. Все це призводило до того, що небагато музикантів могли дозволити собі придбати їх.

Поява на ринку цифрових синтезаторів

   У 1980-х роках цифрові інструменти почали завойовувати ринок. Від аналогових синтезаторів вони відрізнялися насамперед тим, що в конструкції використовувалися цифрові процесори й осцилятори з цифровим управлінням. Моделі коштували дешевше та могли запропонувати ширші можливості щодо створення та управління звуком.

   Цифрові інструменти почали витісняти аналогових конкурентів з ринку, але все ж таки не змогли замінити їх повністю. Все тому, що кожна технологія по-своєму унікальна. Наприклад, цифрові моделі пропонують оригінальні види синтезу, а аналогові — відрізняються неповторним характером звучання, яке подобається багатьом музикантам.

Софтові синтезатори

   Світ звуку розвивався, й з появою комп'ютерів музиканти почали створювати композиції за допомогою віртуальних інструментів. Виробники програмного забезпечення випускали не лише моделі, які з нуля генерували нові звуки, а й клонували звучання легендарних синтезаторів.

   Наприклад, компанія Arturia випускає плагіни, які відтворюють звучання легендарних інструментів.

   Процес створення музики став ще простішим і доступнішим. Музикантам більше не потрібні фізичні синтезатори, щоб писати повноцінні композиції.

Мода на аналог повернулася

   Сучасна музична індустрія пропонує слухачам величезну кількість треків. І щоб виділитись у цьому безперервному потоці композицій, музикантам доводиться шукати свій власний секретний інгредієнт. Для багатьох саундмейкерів такою особливістю стає унікальне звучання аналогових інструментів.

   Фізичні синтезатори дозволяють досягти неповторної драматургії звуку.

   У софтовому інструменті відсутній прямий контакт із залізом і весь саунд створюється виключно за принципом «подумав — задав налаштування». Фізичний синтезатор додає у цей процес фактор рандому. Коли музикант крутить ручки та експериментує з налаштуваннями, може з'явиться зовсім новий звук, про який людина навіть не замислювалася.

   До цього також додається більш експресивна зміна динаміки звучання. Наприклад, якщо композитор хоче програмно додати динаміку в трек, він виставляє плавне підвищення звуку або задає певний алгоритм. Така мелодія звучить вивірено та стерильно. Коли ми крутимо ручки фізичного інструменту, то динаміка змінюється не так рівномірно. У нас може здригнутися рука, ми можемо десь відрегулювати параметр трохи більше або менше, і ось уже звук стає більш живим і цікавим. Цей принцип стосується всіх фізичних інструментів, у тому числі цифрових.

   Не можна однозначно сказати, що аналог крутіший за цифру або навпаки. Або що софтові синтезатори поступаються залізним. Кожен виконавець знайде для себе те рішення, яке підходить саме йому. Але в чому незаперечна відмінність аналога від цифри та софту, так це в його унікальному, неповторному звучанні та особливому факторі креативу, який з'являється при взаємодії з фізичним інструментом.

   Сучасні аналогові моделі вже не мають тих недоліків, що їх імениті прабатьки. Вони стали стабільнішими. А компанія Moog після повернення на ринок взяла курс на створення більш доступних інструментів та суттєво розширила лінійку. Кожен музикант, який фанатіє від аналогового звучання, зможе знайти для себе модель з потрібними параметрами та характеристиками.

Moog — легенда аналогового синтезу

Особливості синтезаторів Moog

   У музичній індустрії синтезатори Moog вважаються еталоном звучання аналогових інструментів. У модельній лінійці кожен виконавець знайде варіант, що підходить для його творчих задач. Зараз компанія активно розвивається і створює нові аналогові модульні та напівмодульні інструменти, які дозволяють музикантам експериментувати та досягати унікального звучання.

   Чим же відомі синтезатори Moog?

Оригінальне звучання

   Фірмовий «fat moog sound» добре знайомий фанатам аналогового звучання. Навіть одна доріжка в треку, записана за допомогою інструмента Moog, яскраво виділяється в загальному міксі. Те саме жирне, щільне ретро звучання, яке надає характерного забарвлення композиції. Його ні з чим не сплутаєш. Серед музикантів є термін «moogy», коли звук, навіть якщо він був створений на іншому інструменті, звучить дуже схоже, ніби відтворений синтезатором Moog.

Оригінальний фільтр

   Головний компонент в архітектурі інструменту, який і надає йому той самий неповторний саунд, — це знаменитий Low-pass filter Moog. Саме він свого часу визначив фірмове звучання і досі залишається унікальною особливістю синтезаторів. Багато виробників намагалися відтворити звук цього фільтра, але все одно оригінал ні з чим неможливо сплутати.

   Легендарний «creamy sound», характерний для фільтра, з одного боку м'який, музичний, але при цьому — жирний, щільний, насичений.

   Звичайно, описати словами всю красу звучання інструментів Moog неможливо. Їх треба послухати, щоб особисто переконатись, що титул легенди вони отримали за правом. Деякі музиканти, працюючи з аналоговим саундом, з'єднують свої синтезатори з модульними системами Moog тільки для того, щоб пропустити звук через знаменитий Low-pass filter та надати йому неповторних барв.

Стабільність

   На дворі далеко не 1980-і рр. і головний недолік аналогових інструментів — нестабільність їх компонентів — канув у Лету. Сучасні моделі Moog добре тримають лад незалежно від зовнішніх фізичних умов. Ані перепади напруги, ані зміна температури та інші фактори, від яких плив тон старих інструментів, сучасним не страшні.

   Після включення достатньо дати синтезаторам прогрітися 10-15 хвилин і протягом всієї роботи можна не хвилюватися через те, що стрій раптово зіб’ється.

   Це справедливо не тільки для роботи в студійних умовах. На концертних майданчиках, у будь-якому приміщенні чи поза ним аналогові інструменти Moog поводяться суперстабільно. По суті, один із найважливіших факторів, який дозволив свого часу цифрі витіснити аналог з ринку, Moog відвоювали назад.

   Сучасні моделі дуже стабільні й відмінно тримають лад. При цьому вони зберегли відомий саунд, який так подобається музикантам у всьому світі.

   Інструменти працюють стабільно та передбачувано завдяки тому, що для їх виробництва тепер використовують якісніші та надійніші компоненти. Осцилятори вже не плавають відносно один одного. Кожен компонент працює чітко та вивірено. Як підсумок — стабільний звук протягом усього часу студійної чи концертної роботи синтезаторів.

Якість

   Далеко не всі виробники аналогових інструментів так стурбовані якістю своєї продукції як Moog. Компанія використовує не тільки найкращі на сьогодні компоненти, але й найякісніші матеріали. Все від кнопок та регуляторів до ключових елементів, що формують звук, виготовлено бездоганно.

   Погодьтеся, коли купуєш дорогий синтезатор, не дуже хочеться, щоб він проводив у сервісі половину часу своєї роботи через те, що після кількох виступів розбовталися ручки або сплив лад. Звичайно, і на моделі Moog ніхто не дасть довічну гарантію. Але при дбайливому ставленні до сервісу вони потрапляють набагато рідше за конкурентів.

Інноваційний підхід до створення інструментів

   Компанія Moog не зупиняється на виробництві моделей, що добре зарекомендували себе в минулому. Вона постійно експериментує з архітектурою та випускає на ринок інструменти, які надають музикантам нові можливості для створення оригінального звучання.

   Наприклад, напівмодульний аналоговий синтезатор Subharmonicon, випущений у 2018 році, має нестандартну архітектуру. Звук генерується на основі поліритмічних секвенцій, які надсилаються в осцилятори і створюють тим самим складний, глибокий, ритмічний малюнок з неповторним звучанням.

Moog — легенда аналогового синтезу

   Напівмодульний аналоговий драм синтезатор DFAM з лінійки Mother, призначений для створення перкусійних, ритмічних ліній, музиканти часто використовують для написання басових партій. Також його комбінують з іншими моделями Moog, щоб досягти оригінального звучання.

Moog — легенда аналогового синтезу

Унікальні бандли

   Компанія випускає комплекти, об'єднуючи в них інструменти, які ідеально підходять для тих чи інших творчих завдань.

   Музикантам більше не потрібно самостійно комбінувати моделі в надії створити ідеальне звучання. Фірма подбала про покупців та надала їм оптимальні рішення.

   Набори увійшли до лінійки Moog Sound Studio.

   Доступні бандли:

   Для кожного фірма випускає зручні інструкції, а також наочні вправи, які допомагають користувачам будь-якого рівня розібратися в принципах роботи інструментів.

Moog — легенда аналогового синтезу

Доступні моделі

   Компанія Moog орієнтується не тільки на фанатів аналогового звуку зі стажем, але й на сучасну молодіжну аудиторію. Тому вона випускає як дорогі вінтажні інструменти, які можуть придбати далеко не всі музиканти, так і доступніші моделі, які зацікавлять широке коло покупців.

   Найдешевша — Minitaur — дозволяє створювати приголомшливі басові партії і досягати щільного, жирного, фірмового звучання Moog. При цьому вона відрізняється компактними розмірами.

Moog — легенда аналогового синтезу

   Двооктавний аналоговий синтезатор Subsequent 25, який став наступником легендарного Sub Phatty, також має відносно доступну ціну. Він відмінно підходить для створення басів, лідів та експериментів зі звуком. Модель генерує неперевершений вінтажний саунд із характерними барвами. При цьому вона також має компактні розміри та відмінно підходить для виступів і роботи на студії.

Moog — легенда аналогового синтезу

   Синтезатор Subsequent 37 надає більше можливостей для роботи зі звуком, ніж молодша модель. Він зручніший в управлінні й при цьому входить до середньоцінового сегмента. Його звучання можна часто почути у композиціях жанру мелодик-техно. Наприклад, саунд-продюсер Штефан Бодцін відомий роботою на цьому інструменті.

Moog — легенда аналогового синтезу

Moog One

   Окремої згадки гідний король Moog — модель One. Його без перебільшення можна назвати найкращим сучасним аналоговим синтезатором. Все у ньому королівське: і звук, і якість, і ціна.

   Три осцилятори, два фільтри, приголомшливі можливості модуляції параметрів та чудові ефекти. За допомогою цього інструменту можна створювати будь-які партії: від класичних лідів, якими був відомий Minimoog, до глибоких складних педів, які ми звикли чути на сучасних цифрових інструментах.

Moog — легенда аналогового синтезу

   Так, Moog One коштує дорого. Але він вартує кожної копійки, витраченої на його покупку, тому що з погляду інженерії він досконалий.

Цифра + софт = гра на чужому полі

   Компанія випускає не тільки повністю аналогові синтезатори, але й напіваналогові моделі. У деяких із них, наприклад, Subsequent і Minitaur, є цифрові панелі керування та можливість зберігати пресети. Такі інструменти можна легко під’єднати до комп'ютера та керувати їхніми параметрами через зручне програмне забезпечення.

   Таке рішення підійде для роботи на студії та буде незамінним на виступах. Музиканту не доведеться вручну виставляти налаштування як у повністю аналогових моделях.

   Напіваналогові інструменти мають свої оригінальні плагіни та професійний софт, який дозволяє прямо з комп'ютера зберігати пресети, завантажувати зовнішні банки та автоматизувати параметри.

   Для музикантів, які звикли працювати з софтовими продуктами та хочуть перейти на фізичний синтезатор або використовувати його як додаткове залізо на студії, аналогові моделі з цифровими елементами — чудове рішення.

   І що ще важливо фірмове програмне забезпечення, яке компанія Moog офіційно розробляє для таких інструментів, йде безплатно в комплекті постачання.

Типові завдання

   Наприкінці ми хочемо дати вам рекомендації про те, які популярні моделі підійдуть для яких творчих завдань. Зрозуміло, це не аксіома, і ви можете експериментувати зі звуком. Наведена нижче таблиця може бути вам корисною і спростить вашу роботу.

Moog — легенда аналогового синтезу

Підсумуємо

   Аналогові синтезатори мають багату й непросту історію. З моменту свого створення вони були й на піку популярності, й відходили на другий план, затьмарювані цифровими та софтовими інструментами. Але ніщо не змогло повністю витіснити їх з ринку, і зараз моделі цього типу отримали друге дихання. Адже саме їхнє оригінальне звучання стає унікальною особливістю саунду багатьох сучасних музикантів.

   Інструменти Moog з їх неповторним, характерним звуком вважаються королями сучасного аналогового синтезу. Вони стояли біля джерел створення інструментів цього типу, й досі залишаються актуальними та приваблюють саунд-продюсерів і композиторів своїм ретро-звучанням. Але водночас компанія не відстає від тенденцій ринку та випускає нові моделі, орієнтовані на молодіжну аудиторію.

   Сподіваємося, наша стаття допомогла вам перейнятися до аналогових синтезаторів тією любов’ю, яку відчувають музиканти-новатори у всьому світі.

   З інструментами Moog ви зможете надати своїм композиціям неповторне звучання. У великій модельній лінійці ви легко знайдете пристрій, який допоможе вам втілити в життя найсміливіші творчі ідеї. А ми завжди допоможемо вам у виборі.

 

Moog Mother-32 Moog Mother-32 34960 грн

✔100% аналоговый звуковой движок ✔VCO с прямоугольными и пильными сигналами ✔Классический фильтр Moog: переключаемый LP/HP ✔LFO с квадратными и треугольными формами волны

Moog Grandmother Moog Grandmother 52060 грн

✔100% аналоговый звуковой движок ✔32-нотная клавиатура Fatar с динамической чувствительностью ✔Два VCO с возможностью выбора формы волны ✔Классические высокочастотные фильтры Moog

Moog One Moog One Цену уточняйте при заказе
Moog Matriarch Moog Matriarch 85120 грн

✔Выразительная 49-нотная клавиатура Fatar ✔Клавиатура с возможностью патча Velocity Aftertouch ✔4 аналоговых VCO с жесткой синхронизацией на каждый VCO ✔Двойные фильтры LP/HP

Moog Minitaur Rev 2 Moog Minitaur Rev 2 Архивный товар Снят с производства
Moog DFAM Moog DFAM 34800 грн

✔100% аналоговый звуковой движок ✔Два VCO с прямоугольной и пилообразной формами волны ✔Классический фильтр Moog: переключаемый LP/HP ✔Три огибающих: VCO, VCF, VCA

✔100% аналоговый звуковой движок ✔Два Vco с двумя вспомогательными осцилляторами каждый ✔Классический фильтр Moog: 24 дБ LP ✔Два AD (VCA, VCF)

✔Полумодульный аналоговый синтезатор Moog Mother-32 ✔Полумодульный драм синтезатор Moog DFAM ✔4-канальный суммирующий микшер ✔Комплект 2-х уровневой стойки

✔Полумодульный драм синтезатор Moog DFAM ✔Полиритмический синтезатор Subharmonicon ✔4-канальный суммирующий микшер ✔Комплект 2-х уровневой стойки

✔25-ти клавишная высококачественная полувзвешенная клавиатура ✔Duo Mode ✔Улучшенный тракт аналогового сигнала ✔Перенастроенная схема Multidrive ✔Измененный лестничный фильтр



Написать комментарий:


© 2005-2024 Компания "PRODJ".
Интернет
магазин
10:00-19:00
(067) 879-77-70Пн-Сб. Вс.
Киев10:00-19:00 Пн-Пт Сб Вс ул. Воздвиженская 22(067) 458-77-70
Харьков10:00-19:00 Пн-Сб. Вс. пер. Кравцова, 19 (067) 575-17-81
Одесса10:00-19:00 Пн-Сб. Вс. ул. Ланжероновская, 26(067) 579-13-09
В центре Харькова, Киева, Одессы с самым большим ассортиментом товаров для ди-джеев и саунд продюсеров. Наличие товара на витринах – возможность протестировать, сравнить с аналогами, сделать правильный выбор на месте. Минимизация рисков при покупке.

Принимаем к оплате

VISA Master-Card Maestro Приват-24

Мы в соцсетях

Узнайте об акциях первыми

О нас Оплата / доставка Контакты Кредит Новости Гостевая Гарантия DJ BUSINESS Акции PRODJ DISTRIBUTION Дисконтная система INFINITY Права потребителей Вакансии Бонус PRODJ Service Статьи DJ-ШКОЛА Кредитная линия PRODJ Условия кредитования (паспорт кредита) Карта сайта Карта сайта общая
Copyright 2005-2024 PRODJ.com.ua   /   Автор:
При полном или частичном использовании материалов сайта - ссылка на PRODJ.com.ua обязательна.
Разработка: Студия "Капуста"
Дизайн Иван Пандикидис
Оберіть мову
Выберите язык