1010 Music
1010music
4all Audio
Ableton
Access
Adam
Adam Hall
ADMIRA
AIAIAI
Akai
AKG
Alesis
Allen & Heath
AlphaTheta
ALVA
Analogue Solutions
Antelope
Apogee
ART
Artesia
Arturia
ASM
Aston
ATC
Audeze
Audient
Audio-Technica
Audix
Austrian Audio
Avantone Pro
Avid
Barefoot
Behringer
Bespeco
Beyerdynamic
Bitwig
Blue Microphones
Boss
Boston
Bugera
Casio
Cerwin-Vega
Clarity
Clarity Stand
CME
Crown
Dan Clark Audio
DBX
Decksaver
Denon DJ
Dexibell
Doepfer
DPA microphones
Dubreq
Dynacord
Dynaudio
Electro-Harmonix
Electro-Voice
Elektron
Erica Synths
ESI
Eve Audio
Expressive E
Fatar-Studiologic
FL Studio
Fluid Audio
Focal
Focusrite
Free Color
Funktion-One
Gator
Gator Cases
Gator Frameworks
Genelec
Gravity
Headliner
HEDD
Hercules
Heritage Audio
HH Electronics
Hosa
Ibiza
Icon
iConnectivity
IK Multimedia
IsoAcoustics
JBL
K&M
Kali Audio
KB Cover
Keith McMillen
Ketron
Klotz
Korg
KRK
Kurzweil
KZ Audio
Lauten Audio
Lewitt
Lexicon
Line6
M-Audio
M-Game
Mackie
MAG-LEV Audio
Marantz PRO
Marshall Electronics
Midas
Modal Electronics
Monkey Banana
Moog
Motu
Nanuk
Native Instruments
Nektar
Neumann
Neutrik
Neve
NORAND
Nord
Nord (Clavia)
Novation
Nowsonic
Numark
NUX
Oberheim
OLLO Audio
On-Stage Stands
Ortofon
OTO Machines
Park Audio
Pearl River
Pioneer
Polyend
Premier
Presonus
Pro-Ject
Prodipe
PRODJ
PRODJ Cables
PRODJ PRO AUDIO
Proel
PWM
QSC
QUIK LOK
RØDE Warranty
Radial
Rane
RCF
Rega
Rekit
Reloop
Resident Audio
RME
RockBag
ROCKBOARD
RockCable
ROCKSTAND
Rode
Roland
Roli
Rycote
Samson
Schulz Kabel
sE Electronics
Sennheiser
Sequential
Sequential (Dave Smith Instruments)
Sequenz
Shure
SKV
SOMMER CABLE
Sonarworks
Sonicware
Sontronics
Sontronics Podcast
Sony
Sony Pro
Soundbrenner
Soundcraft
SoundID
SOUNDKING
SSL
Stagg
Steinberg
Studio Electronics
Studio Evolution
Studiologic
Stylophone
Supercritical
Superlux
Tannoy
Tascam
TC Electronic
TC-Helicon
TEAC
Technics
Teenage Engineering
Telefunken
Telegrapher
Thunderplugs
Torso Electronics
Townsend Labs
UDG
UDG Ultimate
UDO
Universal Audio
Urbanears
V-Moda
Vermona
Vestax
Vicoustic
Violet
Warm Audio
X-STAR
Yamaha
Zoom
Оплата / доставка Контакты Кредит Новости Гарантия Акции
Интернет
магазин
10:00-19:00
(067) 879-77-70Пн-Сб. Вс.
Киев10:00-19:00 Пн-Пт Сб Вс ул. Воздвиженская 22(067) 458-77-70
Харьков10:00-19:00 Пн-Сб. Вс. пер. Кравцова, 19 (067) 575-17-81
Одесса10:00-19:00 Пн-Сб. Вс. ул. Ланжероновская, 26(067) 579-13-09
Статьи

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

Просмотрено 837 раз

   IEMs (In-Ear-Monitors), вони ж внутрішньоканальні навушники, від бренду KZ невпинно набирають популярність у світі як серед професійних музикантів, так і серед вибагливих аудіофілів (в хорошому сенсі цього слова, якщо ви розумієте про що ми 😉). Все завдяки приголомшливому поєднанню якості та доступної ціни. Погодьтесь, девайси для професійної роботи на студії, які конкурують з топовими моделями від всесвітньовідомих виробників (Shure, Sennheiser та ін.) і вартують при цьому максимум 4500 грн, звучить як фантастика.

   Що ж такого особливого в IEMs від KZ, чому вони такі доступні й чи правда вони підійдуть професіоналам та аудіофілам? Розберемося разом, а допоможе нам в цьому звукорежисер компанії PRODJ, який протестував низку пристроїв на студії й ділиться своїми порадами щодо особливостей до їх застосування.

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   Але спочатку, гадаємо, варто трішки поговорити про те, що таке IEMs, чим вони відрізняються від звичних повнорозмірних Over-Ear (охоплюючих вухо) навушників. Ми не будемо вдаватися в складні подробиці конструкції. Якщо хочете, можете знайти на просторах мережі статті на цю тему. Але основні тези ми пояснимо.

   Тож сідайте зручніше й заварюйте чай, адже попереду на вас чекає цікавий та змістовний лонгрід. З цієї історії ви дізнаєтесь, які персональні монітори ми рекомендуємо для різних випадків використання і на що звернути увагу при виборі. Якщо маленький екскурс в історію та особливості конструкції вас не цікавлять, гортайте одразу до розділу, де ми безпосередньо представляємо девайси KZ. Але радимо затриматись, адже інформація буде цікава й корисна.

1) Коротко про IEMs
2) Особливості конструкції In-Ear моніторів
3) Типи драйверів
4) Амплітудно-частотна характеристика
5) Плюси й мінуси IEMs в порівнянні з Over-Ear пристроями
6) Знайомство з навушниками KZ
7) Моделі за типом драйверів
8) Додаткові характеристики
9) Комплектація
10) PRODJ рекомендує
11) Підсумок

Коротко про IEMs

Історія популярності

   Ще кілька десятиріч потому IEMs були переважно привілеєм професійних виконавців. Ті використовували їх здебільшого для персонального моніторингу на сцені. Зручна штука, не треба покладатися на загальні портали, всі нюанси саунду чудово чути. Але вартували такі моделі «як космос». Все через те, що технології їх виробництва були доволі складні. А до того ж щоб виготовити потрібні амбушури, треба було робити заливку вух, аби вони підходили під форму вушних раковин.

   Нащо такі складнощі? — спитаєте ви. І ми вам відповімо: бо вкрай важливо, щоб IEMs щільно сиділи у вухах, інакше ви отримаєте суцільну кашу по частотах і спотворення у звучанні. І це найважливіша особливість In-Ear навушників — якщо вони погано підігнані під ваші вуха, зі звучанням буде біда. Чому так виходить?

Особливості акустики

   Over-Ear та IEMs по-різному відтворюють звучання.

   Over-Ear пристрої та людське вухо створюють своєрідну закриту систему, де на сприйняття звуку впливає: конструкція чашок, товщина амбушур, посадка на голові, а також форма вушної раковини та слухового каналу.

   У випадку з персональними моніторами ця система відсутня. Вони по суті транслюють звук безпосередньо у вухо, не маючи тих акустичних особливостей, що Over-Ear девайси. Тому ці пристрої мають особливу конструкцію, про яку ми поговоримо згодом.

   Тільки за умови, що IEMs добре сидять у вухах, не хитаються й не випадають, ви зможете почути звук без спотворень саме так, як вони його відтворюють. І саме тому на початку використання таких моделей амбушури виготовлялись методом заливки вушної раковини, щоб вони сиділи щільно.

Перехід у мас-маркет

   Отже, наразі ми розуміємо, що IEMs мають підходити користувачу під його форму вух. А також знаємо, що спочатку для професійних музикантів амбушури виготовляли способом заливки. Через це моделі коштували доволі дорого: близько 400 $ самі девайси плюс 50 $ заливка. Не кожен користувач міг дозволити собі таку розкіш.

   Але все починається з аудіофілів. Мода така дивна штука. Ми дивимось на улюблених виконавців і хочемо одягатись, як вони, їздити на машинах, як у них, купувати брендові пристрої, які вони рекламують, і слухати музику в навушниках, як у них. Так, в тих самих, які вони використовують на концертах — стильні, маленькі та зручні.

   Так IEMs зробили крок з професійної середи у звичайне життя. Ентузіасти почали купувати девайси, а виробники, побачивши попит, — випускати більше моделей. З’явилась можливість універсалізувати технології. І чим більше зростав попит, тим більше пристроїв з’являлося на ринку. Вони ставали більш стандартизованими й розраховувались на масового покупця.

   Далі у виробництві почали використовуватися сучасні технології. Наприклад, виготовлення корпусів на 3D принтерах, автоматизувало виробництво й персональні монітори стали доступними для широкого кола користувачів. А згодом вони почали конкурувати з Over-Ear пристроями в їх звичайних сферах: прослуховуванні музики та роботі на професійних студіях.

   Але як же бути с посадкою? Форма вушних раковин у всіх різна, й навряд чи хтось робитиме амбушури під заливку для доступних моделей. Та й виробники, скоріш за все, не випускають тисячі різних варіантів під індивідуальну посадку.

   Це слушне питання. Сучасні доступні IEMs виготовляються стандартизованими. Їх форма та конструкція усереднені, щоб підійти більшості користувачів. Є девайси на великі вуха, середні й малі, різні варіації форм. Все це — результат багаторічних досліджень та тестів. З урахуванням цього необхідно індивідуально підбирати модель. Важливо поміряти In-Ear навушники, перш ніж купувати їх. Вони мають сидіти щільно й зручно, інакше ви не отримаєте бажаного звуку і не зможете довго працювати в них.

   Наприклад, в Over-Ear є така особливість: який би пристрій ви не взяли, максимум через два тижні звикнете до його звучання. Головне, щоб він мав гарні характеристики.

   З IEMs все набагато складніше. Якщо вони не поміщаються у вуха, або випадають, в них неможливо буде комфортно працювати. До їх використання не можна звикнути, якщо вони не підходять за конструкцією. Тому так, персональні монітори треба міряти, міряти та ще раз міряти. І слухати. Інакше ніяк з доступними версіями. Ну, хіба що робити заливку. Але чи варте воно того, коли індивідуально зроблені амбушури коштують стільки ж, скільки й самі девайси?

Особливості конструкції In-Ear моніторів

   Ми постійно згадуємо форму девайсів, наголошуємо на тому, що вона має бути комфортною та зручною персонально для кожного. Але з чого ж складається конструкція внутрішньоканальних пристроїв? Розберемо на прикладі KZ AS16 Pro.

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   Тип мембрани впливає на відтворення високих частот. Вона може бути, наприклад, металевою, виготовленою з тканинного матеріалу чи поролону.

   Амбушури впливають не тільки на комфортність посадки, але й на відтворення частот. Бувають різних розмірів та форм, з насічками або без. Виготовляються з силікону або пінного матеріалу, який «запам’ятовує» форму вушного отвору та щільно закриває його, забезпечуючи чудову шумоізоляцію. Але далеко не всім зручно використовувати пінні накладки. Це доволі специфічна за відчуттям штука, вони навіть можуть пекти у вухах при довгому використанні.

   Звуковід може бути металевий або пластиковий. Змінний, як в нашому прикладі еквалізаційна трубка, або цільний з передньою частиною корпусу. Його форма та матеріал також впливають на відтворення частот.

   Драйвери — одна з найважливіших частин конструкції. Це те саме, що динаміки в колонках. Вони відповідають за основу звука. Випромінювачі бувають різних типів, і про кожен ми трішки скажемо нижче, бо вони заслуговують на окрему увагу.

   Плата кросовера відповідає за розподіл діапазону між випромінювачами, якщо їх використовується більше одного. Від неї дуже сильно залежить якість звучання.

   Ну, і корпус. Його форма, вага та розміри багато в чому залежать від кількості та типу використаних компонентів. Конструкція корпусу може бути різною, але головне, щоб вона була зручною саме для вас. Також важливо розуміти, що конструкція передньої частини корпусу впливає на акустичний простір.

Типи драйверів

Динамічні

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   Конструкція. Найбільш поширений серед різноманітних акустичних систем тип. Якщо спрощено описувати його конструкцію, — це кільцевий магніт, всередину якого поміщена котушка з обмоткою із безліччю витків тонкої проволоки.

   Особливості. Через свою конструкцію такі випромінювачі більші за інші типи. Вони мають меншу детальність та нижчу швидкість відтворення звуку. Також вони не так добре відтворюють верхні частоти. Натомість вони кращі в роботі по нижнім частотам і чудово передають баси. Крім того, не дуже вибагливі до підсилювача, бо в них рівномірний імпеданс по всьому звуковому спектру.

Магнітно-планарні

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   Конструкція. Основу конструкції таких випромінювачів складає тонка мембрана з нанесеними на неї струмопровідними доріжками. Вона поміщається поміж двома постійними магнітами, взаємодіє з їх магнітним полем і таким чином рухається.

   Особливості. Такі випромінювачі доволі тихі, тому навушники на їх основі треба використовувати в парі з якісним, потужним підсилювачем. До того ж вони відтворюють звук ненатурально. В них є деякі проблеми з еквалізацією, тому що імпеданс по частотах нестабільний. Але натомість вони дуже детальні й чудово відпрацьовують частоти на всьому діапазоні, особливо високі.

Електростатичні

   Конструкція. Принцип конструкції дуже схожий з магнітно-планарними драйверами. Тут також використовується мембрана, але вона набагато тонша. Коливання мембрани виникає через те, що заряд подається на статори в протифазі й змінюється з «+» на «-» кілька сотень разів за секунду.

   Особливості. Такі драйвери також доволі тихі. Вони не супердетальні по низькім та високим частотам, але чудово відпрацьовують середні частоти й видають відмінну деталізацію звуку.

Арматурні

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   Конструкція. Основа конструкції знов подібна до магнітно-планарних та електростатичних випромінювачів. Тільки тут використовується більш жорстка мембрана меншого розміру, а чутливість збільшена за рахунок магнітного поля.

   Особливості. Головна особливість таких драйверів полягає в тому, що вони відтворюють звук натурально, адже на відміну від двох попередніх типів в них більш стабільний імпеданс. Саме такі випромінювачі використовуються в слухових апаратах. Вони детальніші за динамічні драйвери, але не такі детальні, як магнітно-планарні й електростатичні. Добре відпрацьовують всі частоти. Але робота з широким спектром — не їх сильна сторона. Тому зазвичай в конструкції використовується декілька драйверів.

Амплітудно-частотна характеристика

   АЧХ — чи не перша характеристика, на яку звертають увагу при виборі навушників. Але у випадку IEMs це доволі примарна штука. Адже багато в чому те, як ви почуєте звук, залежить від посадки та особистого сприйняття.

   Переважно АЧХ бюджетних внутрішньоканальних моніторів подібна до кривої Гармана. Що це за крива така?

   На початку двохтисячних років інженери Тодд Велті та Шон Олівер Гарман провели дослідження і виявили АЧХ, яка сприймається більшістю слухачів максимально нейтральною та збалансованою. На основі цього експерименту було побудовано криву, яка має ім’я Гармана.

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   АЧХ за кривою Гармана віддають перевагу 64% слухачів. Це усереднений графік. А як ми вже зрозуміли, масове виробництво доступних IEMs полюбляє все середнє та стандартизоване. Тому не дивно, що здебільшого саме ця АЧХ присутня у бюджетних моделях. В тому числі її використовують на багатьох пристроях бренду KZ. Сподіваємось, ви ще не забули, з якого приводу ми тут всі зібрались. Так-так, саме через ці девайси. Наш ліричний відступ вже ось-ось добігає кінця.

   А поки ще трішки про переваги й недоліки персональних моніторів.

Плюси й мінуси IEMs в порівнянні з Over-Ear пристроями

Переваги

Недоліки

   Якщо ви дочитали аж сюди, ви — великий молодець. Візьміть собі якийсь смаколик і долийте гарячого чаю в чашку, адже ми переходимо до другої частини нашої історії й познайомимо вас, нарешті, з головними її героями — персональними моніторами KZ.

Знайомство з навушниками KZ

   KZ — це новий бренд в нашому магазині. Після довготривалих тестів ми можемо впевнено стверджувати, що девайси цієї компанії підходять для аудіофілів, музикантів та звукорежисерів. Так, не дивлячись на те, що це бюджетні пристрої, ми сміливо радимо їх для професійного використання.

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

Кілька слів про бренд

   KZ — це китайська компанія, яка вже не перший рік представлена на музичному ринку. Назва бренду розшифровується як Knowledge Zenith — Зеніт Науки — й цілком виправдана підходом до створення продукції. Розробка технологій ведеться в співпраці з німецькою компанією, розташованою у Франкфурті, а виробництво розміщене в Китаї.

   Основна задача бренду — створити бюджетні навушники, які за своєю якістю та звучанням не поступалися б топовим моделям на ринку. І маємо відмити, що компанії це вдалося за рахунок масовості та стандартизації виробництва. Не останню роль зіграло й використання сучасних технологій, наприклад, 3D-принтінгу для виготовлення корпусів. Також важливий фактор зменшення вартості — це те, що виробництво розміщене в Китаї. Все це вплинуло на доступність пристроїв. При цьому вони мають відмінну якість й стильний дизайн.

   Всі сучасні In-Ear навушники KZ — це безкомпромісна якість за доступну вартість. У своєму ціновому сегменті вони не мають конкурентів.

   Тож давайте розберемося, чим вони такі гарні та для яких цілей підійдуть.

Відмінність Pro версій та звичайних моделей

   Глобально всі IEMs від KZ можна розділити на професійні девайси серії Pro та моделі для прослуховування без цього префіксу у назві. Перші ми рекомендуємо професійним музикантам та звукорежисерам для роботи на студії або сцені, а другі — аудіофілам, вибагливим до якості звучання.

   Головна відмінність пристроїв цих двох сегментів полягає в АЧХ. В Pro версіях вона сприймається рівною та сухою. Ці навушники не накачані по низькім та високим частотам, звучать більш плоско. Для професійної роботи — це саме те, що треба. Натомість у звичайних версіях звук сприймається дещо більш забарвленим, красивим. Це робиться для того, щоб користувачам було приємно слухати музику. Наприклад, KZ AS16 Pro будуть звучати «некрасиво». Вони більш сухі, в них вужчі глибина та сцена, АЧХ сприймається рівною, не роздутою. І це чудово для роботи, бо можна почути звук таким, який він є без зайвого забарвлення. Натомість KZ AS16 мають ширшу сцену, більшу глибину, в них накачані верхні та нижні частоти й в цілому їх звучання сприймається як красивіше. Це ідеально для прослуховування музики, коли ви хочете просто насолодитися якісним саундом.

На що звернути увагу при виборі

   В першу чергу, як у випадку з будь-якими IEMs, треба звертати увагу на посадку. Вам має бути зручно використовувати персональні монітори. Вони мають добре сидіти у вухах, не випадати й не давити. Тому в ідеалі варто поміряти й послухати обрані девайси, щоб зрозуміти, наскільки вони підходять вам за звучанням та посадкою.

   В нашому магазині представлені найпопулярніші моделі від виробника, тож ви завжди можете послухати їх самі. Якщо в вас не має такої можливості, тоді орієнтуйтесь щонайменше на наші поради. Ще ви можете поміряти девайси після замовлення прямо на пошті, і якщо вони вам не підійдуть, обрати іншу модель.

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   До речі, на сайті виробника ви можете дізнатися детальну інформацію про кожен пристрій. Там представлені конструкція та характеристики. Бренд відкрито показує всі технології та не приховує деталі. По-перше, це дуже зручно. А по-друге, свідчить про те, що виробник впевнений у якості своєї продукції.

Моделі за типом драйверів

   Вище ми вже трішки розповідали про кожен тип випромінювачів, тож не будемо ще раз зупинятися на конструкції, а поговоримо про підхід KZ на прикладі різних моделей.

Динамічні

   Нагадаємо, що такі навушники чудово відпрацьовують баси та в більшості не потребують потужного підсилювача. Вони ідеально підходять для прослуховування музики з телефона або плеєра, тому що не вибагливі до джерела. Якщо у вас звичайна звукова карта або недорогий підсилювач, динамічні девайси — ідеальний варіант.

   В конструкції може використовуватись один або два випромінювачі, один може бути вбудований в інший або може бути подвійний. Є моделі різних форм та посадок. Окрім ергономічних IEMs на сайті виробника ще є звичайні циліндричні пристрої. Вони більше підходять для повсякденного прослуховування музики. Але ні аудіофілам, ні професіоналам ми б їх не порадили, само тому в нашому магазині вони не представлені.

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   Для професіоналів. Ми порадимо KZ EDX Pro та KZ ZVX. У цих пристроїв чудова шумоізоляція та рівні, не підкачані баси.

   KZ ZVX за звучанням дуже схожі на динамічні повнорозмірні девайси. Тому якщо ви звикли працювати на студії в динамічних навушниках, то з ними звук для вас буде звичним. KZ ZVX не такі детальні й в них є спад по верхніх частотах на 10 кГц, але це звичайна картина для моделей такого типу. Вони металеві та міцні, а отже надійні. Але через це трохи важкуваті й тому мають добре сидіти у вухах, щоб було комфортно працювати.

   Для аудіофілів. Ми порадимо KZ D-Fi. В них підкачаний, потужний бас ще й до того ж є вбудований еквалайзер. Він має 4 перемикачі для налаштування частот: 3 для басів і 1 для всього діапазону. Завдяки цьому ви можете обрати один з 16 стилів звучання на свій смак.

   Стилі музики. Враховуючи те, що різні типи IEMs по-різному відпрацьовують частоти, вони ідеально будуть підходити для прослуховування різних стилів музики. Динамічні моделі чудово підходять для будь-яких стилів, але особливо добре на них звучать рок, трип-хоп та денс, де баси відіграють важливу роль у саунді.

Магнітно-планарні

   Через те, що навушники цього типу доволі тихі, їм потрібен потужний підсилювач. А через те, що вони доволі детальні, то й підсилювач з оцифровщиком мають бути якісними. Тобто простим підсилювачем тут не обійтися, адже від нього багато в чому буде залежати якість відтворення звучання. З дешевим підсилювачем або телефоном вони звучатимуть не дуже добре. Також варто звернути увагу на кабель підключення, він має бути якісним, щоб звук не спотворювався.

   Пристрої цього типу, навіть у професійних версіях, звучать ненатурально, через те що по частотному діапазону мають різний імпеданс. Але вони мають дуже велику детальність й прекрасно відпрацьовують верхні частоти. Девайси звучать незвично, це треба враховувати. До їх звуку доведеться звикати.

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   Для професіоналів. Рекомендуємо KZ PR1 Prо. Через свою велику детальність вони здебільшого підійдуть звукорежисерам. За допомогою цих девайсів можна зрозуміти трансльованість матеріалу на інші акустичні системи. До того ж їх можна брати з собою у подорожі замість великих повнорозмірних пристроїв, щоб працювати над матеріалом. Вони покажуть всі деталі саунду, навіть якщо при зведенні було щось пропущено. Це майже єдина модель, яку ми радимо тільки звукорежисерам. Музикантам й вокалістам вона не підійде ані для роботи на студії, ані для виступів.

   Для аудіофілів. KZ PR1 — ідеальний варіант. Радимо їх вибагливим меломанам, які хочуть почути всі деталі саунду, сцену, панораму тощо. Вони звучать ненатурально, але чудово реагують на еквалізацію. Ви можете виставити потрібні налаштування та насолоджуватися звучанням.

   Стилі музики. Для танцювальної музики такі девайси не підійдуть через перенасиченість по частотах, особливо верхніх. Вони скоріше стануть чудовим варіантом для прослуховування класичної, симфонічної музики, джазу або ф’южну. Рок-музику також можна спробувати послухати, але доведеться звикнути до звучання, адже, наприклад, гітари будуть звучати дещо «потужно».

Арматурні

   Зазвичай в конструкції таких навушників використовується одразу декілька випромінювачів, які відповідають за відтворення різних частот. Наприклад, в KZ AS16 чотири драйвери відповідають за верхні частоти, по два — за середні та низькі. Завдяки цьому ми отримуємо гарне відтворення по всьому діапазону. Такі пристрої дуже натуральні та детальні. Звичайно, не такі захмарно детальні як магнітно-планарні, але все ж таки відмінно відтворюють всі нюанси саунду. Через це вони доволі вибагливі до підсилювача, оцифровщика та кабелю.

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   Для професіоналів. Порадимо версію KZ AS16 Pro. Вона чудово підійде для звукорежисерів і музикантів для будь-яких робіт: виступи на сцені, запис у студії, робота з міксом тощо. AS16 Pro універсальні й ми навіть можемо назвати їх «золотим стандартом» для музикантів. Але варто враховувати один важливий нюанс при виборі: вони доволі великі й не підійдуть для маленьких вух. Для чоловіків це буде відмінний варіант, а от дівчатам доведеться поміряти, щоб напевно знати, що вони комфортно сядуть у вушка. Якщо за посадкою вони вам не підійдуть, то всі переваги від їх використання будуть зведені нанівець.

   Для аудіофілів. Так само як професійна 16 модель, на нашу думку, ідеальна для музикантів, варіація KZ AS16 — «золотий стандарт для аудіофілів».

   Ще порадимо KZ AS24 з еквалізацією. Вона оснащена двома тюнерами з 8 перемикачами для налаштування низьких, середніх, високих та ультрависоких частот. Завдяки цьому ви можете вибрати звучання на свій смак.

   Стилі музики. Оскільки арматурні девайси звучать натурально, вони підійдуть для прослуховування будь-якої музики. Головне, щоб звук не змінювався, коли ви використовуєте їх та знімаєте. Тобто в них ви маєте чути все так само як і без них, коли слухаєте музику просто з колонок. А для цього треба правильно підібрати їх за посадкою. До того ж багато в чому характер звучання залежить від вашого особистого сприйняття. Тож наголошуємо ще раз що ці навушники, як і будь-які IEMs, треба слухати при виборі.

Гібридні

   В конструкції цих девайсів використовуються випромінювачі різних типів. Це робиться для того, щоб взяти найкраще від усіх технологій. Наприклад, в KZ ZEX Pro використовуються драйвери: арматурний, електростатичний та подвійний динамічний. Кожен випромінювач підбирається під свій частотний діапазон, для якого він підходить ідеально. В результаті ми отримуємо першокласні персональні монітори, які звучать детально та натурально.

   Важливо: в конструкції гібридних пристроїв не використовуються магнітно-планарні драйвери.

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   Для професіоналів. Ідеальний варіант для студійної роботи — KZ ZEX Pro. В них чудове сполучення драйверів та натуральне, детальне звучання.

   Серед бюджетних девайсів музикантам порадимо KZ ZSN Pro. В них два випромінювачі: арматурний та подвійний динамічний. Вони підійдуть для роботи на сцені, та запису інструментів і вокалу. Звукорежисерам вони навряд чи підійдуть, бо не такі детальні, але для музикантів — хороший варіант.

   Якщо в вас є трішки більше грошей, то придивіться до KZ ZS10 Pro. В них також використовуються арматурні та динамічний драйвери, але на відміну від KZ ZSN Pro вони трисмугові, а не двосмугові. Частоти відпрацьовуються дещо краще, особливо середні, й вони детальніші.

   Ще одна модель вартує особливої уваги — KZ ZAR. Вона ідеально підійде бас-гітаристам та ударникам. У ній стоять чотири арматурні та один динамічний драйвери. Один арматурний випромінювач відповідає за високі та ультрависокі частоти, три подвійні — за верхню та нижню середину, а динамічний — за баси. Таке сполучення ідеальне для басистів. Ви отримуєте детальний низ, чудову середину, особливо нижню середину, бездоганну динаміку та відгук. В цих пристроях використовуються топові компоненти й вони є одними з найдорожчих у бренду. Проте їх якість цілком виправдовує вартість. За конструкцією вони маленькі та легкі. При цьому вони вибагливі до супутнього обладнання. Звукова карта, підсилювач, кабель тощо мають бути якісними, щоб ви отримали всі переваги звучання.

   Для аудіофілів. Наша рекомендація — KZ ZAR, KZ ZS10 та KZ ZEX. Дві останні за філософією подібні до своїх Pro братів, тільки звучання більше підходить для прослуховування.

   Стилі музики. IEMs цього сегменту підійдуть для прослуховування й роботи з поп та рок-музикою, а також всюди, де необхідні потужні баси та відмінний баланс частот.

Додаткові характеристики

АЧХ

   АЧХ більшості навушників KZ подібна до кривої Хармана, що логічно, враховуючи вектор на стандартизацію виробництва.

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   Але графік мало що може сказати про те, як пристрої звучать насправді. Адже в кожних вухах вони звучатимуть по-різному. На це впливає і посадка, як ми вже наголошували раніше, і особисте сприйняття. Для когось характер звуку однієї моделі буде ідеальним, а для іншого користувача той самий девайс звучатиме погано. Тож основна наша порада — важливо поміряти й послухати обрані пристрої. Або, щонайменше, звернути увагу на наші поради та опис, це трошки полегшить вам вибір, коли немає можливості наживо протестувати персональні монітори.

   Так, АЧХ не зовсім інформативна у випадку IEMs, вона мало що може сказати про звук. Більше про характер звучання можна зрозуміти, звернувши увагу на те, які драйвери використовуються в конструкції. Так ви дізнаєтесь про деталізацію, відтворення частот, натуральність звучання тощо.

Частотний діапазон

   Частотний діапазон в пристроїв навмисно розширений. У більшості моделей він складає 20 Гц – 40 кГц, хоча людське вухо не сприймає все, що вище 20 кГц, та не дуже добре розрізняє те, що знаходиться на наднизьких частотах. Виробники зробили так задля того, щоб на чутному діапазоні звук був рівним, контрольованим та мав менше спотворень. Але по суті частотний діапазон, як і АЧХ, мало що скаже безпосередньо про звучання.

Імпеданс

   Імпеданс також не найінформативніша характеристика. Ми звикли до того, що чим більший опір в навушників, тим вони вибагливіші до підсилення, адже звучать тихіше. Але у випадку з девайсами KZ все не так очевидно.

   Магнітно-планарні моделі мають різний опір по всьому діапазону й не зрозуміло, на якій частоті робили заміри. Наприклад, у KZ PR1 Pro імпеданс встановлено 16 Ом, але для їх коректної роботи потрібен топовий, якісний підсилювач. Та сама історія з арматурними пристроями, наприклад, KZ AS16 Pro з зазначеним опором 18 Ом. А от гібридні KZ ZEX Pro с більшим імпедансом 25 Ом, якби це не було дивно, більш-менш лояльні до підсилювача. Що вже казати про динамічні моделі типу KZ EDX Pro з імпедансом 24 Ом, які взагалі невибагливі до підсилення.

   Тому краще звертати увагу на технології драйверів та враховувати їх особливості роботи, аніж покладатися на показник імпедансу.

Чутливість

   А от на що варто звернути увагу, так це на чутливість. Вона відображає те, наскільки навушники голосні. Краще спиратися на неї, а не на імпеданс, щоб зрозуміти наскільки пристрої вибагливі до підсилення.

   Чутливість в парі з розумінням технологій драйверів дають уявлення про те, наскільки якісний підсилювач потрібен, щоб розкрити весь потенціал тих чи інших девайсів. Наприклад, чутливість KZ AS16 Pro становить 114 дБ, а KZ PR1 Pro — лише 100 дБ. А нагадаємо, що 6 дБ, це різниця в гучності у 2 рази. Отже, виходить, що PR1 Pro майже у 2,5 раза тихіші за AS16 Pro. І якщо арматурні 16-ки вибагливі до підсилювача, то уявіть, яким якісним він має бути у випадку з PR1 Pro, щоб розкачати їх.

Комплектація

Амбушури

   Ми вже зазначили, що від амбушурів багато в чому залежить посадка IEMs, а отже комфортність роботи та сприйняття звучання. Тому до їх вибору треба підходити відповідально.

   До різних моделей додаються амбушури різних типів. Наприклад, до KZ AS16 Pro їдуть силіконові з насічками, а до KZ PR1 Pro — пінні. Зазвичай виробник додає до комплекту три пари накладок одного типу різних розмірів — великі, середні й маленькі. Це небагато, але враховуючи бюджетність пристроїв, цілком достатньо.

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

   Взагалі амбушури — це скоріше елемент для експерименту. Які вам більше підходять: пінні чи силіконові, з насічками чи без, якого розміру і т. д. Якщо IEMs в цілому вам підходять за посадкою та звучанням, але щось відчувається трішки не так, варто проекспериментувати з амбушурами. З їх допомогою можна трішки вплинути на звучання, наприклад, збільшити або зменшити кількість тих чи інших частот, змінити ширину або глибину сцени тощо.

   Також варто враховувати комфортність посадки. Якщо амбушури підібрані правильно, ви зможете довше працювати й вуха не будуть сильно втомлюватись.

Кабель

   Якість кабелю — це ще одна деталь, на яку варто звертати увагу. А ще краще проекспериментувати з вибором, як і у випадку з амбушурами.

   Чому це важливо? Динамічні навушники з майже рівним імпедансом на всьому діапазоні лояльні до кабелю. А от магнітно-планарні та арматурні з різним опором на всьому діапазоні в залежності від обраного кабелю звучатимуть по-різному. Варто враховувати матеріал, довжину, кількість жил, технологію виробництва й ін.

   Персональні монітори KZ мають роз’єм QDC. Зазвичай до комплектів додаються якісні кабелі. Їх цілком вистачає для прослуховування музики та роботи на студії. Але якщо ви хочете змінити звучання, то можна купити інший кабель. Це більше стосується аудіофілів, які прагнуть досягти ідеального, на свій погляд, звучання. На студії цілком вистачить й комплектних кабелів, тому що в цьому випадку звук більше залежить від ретранслятора або підсилювача, до яких девайси під’єднуються за допомогою подовжувача.

   Розробники додають до комплектів різні типи кабелів:

   Будь-який тип добре працює з пристроями, але якщо хочеться проекспериментувати зі звучанням, можна підібрати інший кабель.

   Також можна вибрати кабель з мікрофоном. Мікрофон стоїть дешевий, але його цілком вистачить для телефонної розмови, або онлайн-спілкування під час відеозустрічі. Не треба купувати окрему гарнітуру, достатньо змінити кабель й використовувати улюблені IEMs для розмов.

   Також на сайті виробника до кожної моделі можна докупити окремий Bluetooth кабель-адаптер та перетворити пристрої на бездротові девайси. В цих адаптерах використовуються якісні оцифровувачі й вони можуть розкачати, в залежності від моделі, будь-які навушники навіть найвибагливіші до супутніх пристроїв. Використання Bluetooth адаптера — зручна штука. Можна слухати музику під час занять спортом, просто під’єднавши до телефона. Навіть у разі використання магнітно-планарних або арматурних девайсів вам не знадобиться окремий підсилювач.

   В цілому різні типи кабелів допомагають зробити з одних IEMs універсальну модель. Хочете працювати на студії або слухати музику? Під’єднайте якісний QDC кабель. Потрібно поспілкуватися через телефон або у відеоконференції? Обирайте кабель з мікрофоном. Прагнете звільнити руки та позбутися зайвих дротів під час занять спорту або прогулянки? Скористайтесь першокласним Bluetooth адаптером.

PRODJ рекомендує

   Наш звукорежисер відслухав пристрої, які представлені в магазині, й дає поради щодо вибору. Ось проста таблиця, користуючись якою ви зрозумієте, для яких цілей підійде той чи інший девайс.

In-Ear навушники бренду KZ — вибір професіоналів та аудіофілів

Підсумок

   In-Ear навушники KZ — чудовий вибір для професіоналів та аудиофілів. Вони коштують значно дешевше девайсів від відомих брендів, але при цьому не поступаються їм ані якістю, ані звучанням. Можна сміливо стверджувати, що у своєму ціновому сегменті вони не мають конкурентів, а швидше конкурують з дорожчими IEMs.

   В широкому модельному ряді кожен користувач знайде для себе пристрій, якій підійде для відповідних задач. Чи буде це повсякденне прослуховування музики або повноцінна робота на студії, в китайського бренду ви знайдете якісні персональні монітори.

   Головне, на що треба звернути увагу при виборі, це не тільки характеристики та комплектація, але й посадка. У випадку з IEMs це вкрай важливо, бо від цього залежить не тільки комфорт використання, але й характер звучання. Тому якщо ви шукаєте зручні навушники з першокласним звуком, то найкращий варіант — послухати різні моделі наживо. Якщо у вас немає такої можливості, тоді спирайтесь на опис та рекомендації, наведені в цій статті. Ми протестували для вас безліч пристроїв та структурували по них всю необхідну інформацію.

   Сподіваємось, ця публікація стала вам у пригоді, вам було цікаво її читати й тепер ви легко виберете найкращі для вас девайси. Якщо в вас залишились питання, ви завжди можете звернутися до нас за консультацією. Ми залюбки вам допоможемо у виборі.

KZ Audio ZSN PRO GREY KZ Audio ZSN PRO GREY 948 грн Новинка

✔ Гибридные наушники ✔ Эксклюзивное сочетание балансированных арматур и динамических драйверов для идеального звукового баланса. ✔ Усовершенствованный 10-мм динамический драйвер с впечатляющим качеством звука, ранее характерным для 13-14 мм драйверов. ✔...

KZ Audio ZS10 PRO KZ Audio ZS10 PRO 2365 грн Новинка

✔ Наушники с 10 гибридными драйверами для уникального звука. ✔ Великолепная аккуратность и детализация аудио благодаря 8 сбалансированным арматурным и 2 динамическим драйверам. ✔ Элегантный корпус из алюминиевого сплава 6063 и нержавеющей стали 304 для прочности и стильного...

KZ Audio AS16 PRO KZ Audio AS16 PRO 2984 грн Новинка

✔ 8 балансированных арматурных драйверов на каждой стороне для полного охвата звукового диапазона. ✔ Особая трехканальная структура каналов для точного и надежного воспроизведения звука. ✔ Инновационный дизайн с встроенным низкочастотным узлом, обеспечивающим удвоенный...

KZ Audio PR1 PRO KZ Audio PR1 PRO 4735 грн Новинка

✔ 13.2 мм планарная динамическая единица для улучшенной четкости и глубины звука. ✔ Позолоченный 2Pin коннектор и стандартным 8-жильным серебряным кабелем. ✔ Амбюшуры из термопластичной медленной возвратности для комфортного ношения и эффективной шумоизоляции.



Написать комментарий:


Отзывы посетителей
17.01.2024 / 19:12:47 Валік К гость 
Дуже корисно, дякую 🤲
© 2005-2024 Компания "PRODJ".
Интернет
магазин
10:00-19:00
(067) 879-77-70Пн-Сб. Вс.
Киев10:00-19:00 Пн-Пт Сб Вс ул. Воздвиженская 22(067) 458-77-70
Харьков10:00-19:00 Пн-Сб. Вс. пер. Кравцова, 19 (067) 575-17-81
Одесса10:00-19:00 Пн-Сб. Вс. ул. Ланжероновская, 26(067) 579-13-09
В центре Харькова, Киева, Одессы с самым большим ассортиментом товаров для ди-джеев и саунд продюсеров. Наличие товара на витринах – возможность протестировать, сравнить с аналогами, сделать правильный выбор на месте. Минимизация рисков при покупке.

Принимаем к оплате

VISA Master-Card Maestro Приват-24

Мы в соцсетях

Узнайте об акциях первыми

О нас Оплата / доставка Контакты Кредит Новости Гостевая Гарантия DJ BUSINESS Акции PRODJ DISTRIBUTION Дисконтная система INFINITY Права потребителей Вакансии Бонус PRODJ Service Статьи DJ-ШКОЛА Кредитная линия PRODJ Условия кредитования (паспорт кредита) Карта сайта Карта сайта общая
Copyright 2005-2024 PRODJ.com.ua   /   Автор:
При полном или частичном использовании материалов сайта - ссылка на PRODJ.com.ua обязательна.
Разработка: Студия "Капуста"
Дизайн Иван Пандикидис
Оберіть мову
Выберите язык